Manažer/ka řízení rizik

Manažer řízení rizik

Náplň práce:

  • spolupráce na tvorbě analýz ekonomické výhodnosti pro investiční případy/záměry investic z majetku obhospodařovaných fondů, zejména nezávislá stanoviska z pohledu stanovení, vyhodnocení a možného ošetření rizik;
  • zpracování rizikového profilu investiční příležitosti do analýzy ekonomické výhodnosti pro investiční případy/záměry investic z majetku obhospodařovaných fondů;
  • zjišťování, stanovování a testování ratingu a bonity emitentů cenných papírů a protistran obchodů;
  • testování limitů pro omezení a rozložení rizika investičních případů stanovených ve statutu obhospodařovaných fondů;
  • kontrola rizikových profilů obhospodařovaných fondů v souladu s omezením jejich rizik;
  • definice rizik, kterým je nebo může být obhospodařovaný fond vystaven;
  • kontrola zásad pro vymezení povolených produktů, měn, států, zeměpisných oblastí, trhů a protistran;
  • řízení rizik u aktiv již pořízených do obhospodařovaných fondů;
  • stanovování akceptované míru rizika;
  • testování likvidity fondů; stresové testování;
  • vyhotovení a aktualizace sdělení klíčových informací fondu nebo srovnatelného dokumentu podle práva cizího státu a provádí jeho změny;
  • spolupráce na vyhotovení zprávy o řízení rizik;
  • průběžné sledování, vyhodnocování a zjišťování souladu alokace aktiv obhospodařovaných fondů s obecně závaznými právními předpisy, statuty fondů a vnitřními normami společnosti a dalšími předpisy;
  • rozpoznávání, vyhodnocování, měření, sledování a ohlašování rizik;
  • komunikace s depozitáři fondů;
  • návrhy opatření vedoucí k omezení rizik

 

Požadujeme:

  • VŠ a alespoň 5 let praxe v oblasti finančního řízení, investic, investičních produktů, praxe v oblasti řízení rizik, předchozí praxe v oblasti řízení rizik v investiční společnosti výhodou
  • analytické schopnosti, zodpovědnost, preciznost, schopnost pracovat v týmu, dobré komunikační schopnosti
  • pokročilá znalost práce v prostředí MS Excel a MS office obecně

 

Nabízíme:

  • zajímavou a zodpovědnou práci v úspěšné a rostoucí společnosti
  • moderní pracovní prostředí s výbornou dopravní dostupností
  • kvalitní zaškolení, přátelský kolektiv
  • možnost dalšího profesního rozvoje
  • zajímavé platové ohodnocení
  • atraktivní benefity (týden dovolené navíc, stravenky, mobil i pro soukromé účely, roční bonus, jazyková výuka a další)

 

Pracoviště:

Preferujeme: Praha 4 – Pankrác; budova CITY TOWER

Případně: Brno – Veveří, Šumavská 524/31 se služebními cestami do Prahy

home-office dle dohody

 

Máte zájem o tuto pozici?

Pošlete nám Vaše CV a budeme Vás kontaktovat. Těšíme se na Vaši zprávu.